خرید اینترنتی عینک آفتابی ریبن

خرید عینک آفتابی ریبن در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید انواع مدل های عینک آفتابی

خرید اینترنتی عینک آفتابی ریبن

خرید عینک آفتابی ریبن در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید انواع مدل های عینک آفتابی

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد بنام ماشین سواری


دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد بنام ماشین سواری با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید ماشین سواری

دانلود آهنگ جدید ماشین سواری,دانلود آهنگ جدید ماشین سواری از سهراب پاکزاد,دانلود آهنگ های جدید ایرانی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید ماشین سواری از سهراب پاکزاد,دانلود آهنگ من و تو توی ماشینم یه وقتا میشد تنها شیم,دانلود آهنگ منم آروم میرفتم تا که بیشتر پیش هم باشیم,Sohrab Pakzad,Download New Music Sohrab Pakzad – Mashin Savari

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد بنام ماشین سواری

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد بنام ماشین سواری با لینک مستقیم

Download New Music Sohrab Pakzad – Mashin Savari

ترانه : علی ایلیا ، آهنگ : سهراب پاکزاد ، تنظیم : فرشاد فارسیان

گیتار : داریوش صالحپور ، میکس و مسترینگ : محمد فلاحی

برای دانلود آهنگ ماشین سواری به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید سهراب پاکزاد بنام ماشین سواری :

من و تو توی ماشینم یه وقتا میشد تنها شیم

منم آروم میرفتم تا که بیشتر پیش هم باشیم

من از دریا برات گفتم ولی بحثو عوض کردی

با خندت حال و روزای بد و نحث و عوض کردی

کجا برم عزیزم از خیالت جدا شم

یجایی رو بگو که با تو نرفته باشم

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد بنام ماشین سواری

دلم طاقت نداره این همه تنهایی رو

دیگه جز جای خالیت نمیبینم جایی رو

نمیبینم جایی رو نه نمیبینم جایی رو

میگردم توی این مردم پی تو با چشای خیس

نمی دونم برای چی یکی حتی شبیه ت نیست

آهنگ هایی که دوست داشتی هنوزم توی ماشینه

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد بنام ماشین سواری

بدون تا وقتی برگردی کسی پیشم نمیشینه

کجا برم عزیزم از خیالت جدا شم

یجایی رو بگو که با تو نرفته باشم

دلم طاقت نداره این همه تنهایی رو

دیگه جز جای خالیت نمیبینم جایی رو

نمیبینم جایی رو نه نمیبینم جایی رو

آهنگ جدید سهراب پاکزاد بنام ماشین سواری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.