خرید اینترنتی عینک آفتابی ریبن

خرید عینک آفتابی ریبن در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید انواع مدل های عینک آفتابی

خرید اینترنتی عینک آفتابی ریبن

خرید عینک آفتابی ریبن در بهترین فروشگاه اینترنتی خرید انواع مدل های عینک آفتابی

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان بنام یه صدا


دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان بنام یه صدا

دانلود آهنگ یه صدا,دانلود آهنگ یه صدا با لینک مستقیم,دانلود آهنگ یه صدا از شهاب رمضان,دانلود آهنگ های جدید شهاب رمضان,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ های جدید,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ یه صدا با صدای شهاب رمضان,دانلود آهنگ چیزی نگفتم اما شنیدی صدای من یه بغض که تو سینه دارم,دانلود آهنگ چیزی نمی خوام من توی دنیا به غیر تو از هیچکسی خواهش نکردم,دانلود آهنگ یادت می افتم تو نا امیدی مثل همیشه خودت خدا موندی کنارم,دانلود آهنگ یه صدا تو خودم هنوز من و سمت تو می کشه

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان بنام یه صدا

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان بنام یه صدا با لینک مستقیم

Download New Music Shahab Ramezan – Ye Seda

ترانه : مرجان محمدی , آهنگ ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : پویان اعتصامی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

دانلود آهنگ جدید یه صدا از شهاب رمضان با دو کیفیت 128 و 320

متن آهنگ جدید شهاب رمضان بنام یه صدا :

چیزی نگفتم اما شنیدی صدای من یه بغض که تو سینه دارم

یادت می افتم تو نا امیدی مثل همیشه خودت خدا موندی کنارم

چیزی نمی خوام من توی دنیا به غیر تو از هیچکسی خواهش نکردم

مثل همیشم آروم نمیشم دور از تو من احساس آرامش نکردم

یه صدا تو خودم هنوز من و سمت تو می کشه

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان

کاش کنارم همیشه بمونی

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان بنام یه صدا

میون ما یه حس که بالاتر از پرستش

عاشقم من نمیشه ندونی

خــــــــــــــــــدا

خــــــــــــــــــدا

چشمام و بستم رو هر چی هستم

من جونمم میدم از عشقت دست برندارم

میون اشکام وقتی که تنهام چیزی به جز لبخند تو باور ندارم

یه صدا تو خودم هنوز من و سمت تو می کشه

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان بنام یه صدا

کاش کنارم همیشه بمونی

میون ما یه حس که بالاتر از پرستش

عاشقم من نمیشه ندونی

یه صدا تو خودم هنوز من و سمت تو می کشه

کاش کنارم همیشه بمونی

میون ما یه حس که بالاتر از پرستش

عاشقم من نمیشه ندونی

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان بنام یه صدا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.